#Sabah Instagram Photos & Videos

Sabah - 6.1m posts

Top Posts

  • “CERMIN DIRI”
“ Kau cakap aku macam babi
Tapi sendiri tak pandai nak sedar diri
Up story, sembang gila babi
Tapi taknak usaha beli cermin sendiri

Uh parasit masyarakat kini
Mulut taknak henti cakap orang sana sini
Pantang nampak orang kanan kiri
Sikit-sikit nak up story , bangga diri
Uhmmm~ kan makin sakit hati
Tapi cakap orang like she’s one and only
Sembang talk shit bout the money
Ups aum lupa! Bangga pakai duit mommy ~

#rap #justforfun #tawau #tawautown #sabah #rapper #aweksabah #sabahan #motifviral
  • “CERMIN DIRI”
    “ Kau cakap aku macam babi
    Tapi sendiri tak pandai nak sedar diri
    Up story, sembang gila babi
    Tapi taknak usaha beli cermin sendiri

    Uh parasit masyarakat kini
    Mulut taknak henti cakap orang sana sini
    Pantang nampak orang kanan kiri
    Sikit-sikit nak up story , bangga diri
    Uhmmm~ kan makin sakit hati
    Tapi cakap orang like she’s one and only
    Sembang talk shit bout the money
    Ups aum lupa! Bangga pakai duit mommy ~

    #rap #justforfun #tawau #tawautown #sabah #rapper #aweksabah #sabahan #motifviral
  • 908 30 4 December, 2019

Latest Instagram Posts

  • HILANG KEYAKINAN SEBAB BIBIR KORANG HITAM ??.
.
Dalam masa 7 hari sahaja bibir korang boleh balik seperti semula lagi selepas sapu gel mixiu scru cream ni. Bukan setakat muka je kena jaga, kena cantik, tapi bibir pun wajib kena jaga juga okay 😎
.
khasiat daripada mixiu scru cream :
➡ untuk memperbaiki keadaan bibir kering.
➡ mengekalkan kelembapan bibir.
➡ mencerahkan warna bibir.
➡ Tiada kerengsaan.
➡ bentuk gel yang lebih selesa.
➡ penggunaan yang sangat praktikal.
➡dapat menghilangkan bibir hitam secara. kekal dan tanpa kesan sampingan.

Jom whatsapp admin⤵
+6018-370-1849
+6018-370-1849

Sebab untuk mase ni mixiustoree.my tengah open promotion untuk 20 orang terawal sahaje

#jomcantik #kesihatan #klcc #penang #malaysia #visitmalaysia #bibirelok #ubatkurus #kualalumpur #sabah #makeupmalaysia
  • HILANG KEYAKINAN SEBAB BIBIR KORANG HITAM ??.
    .
    Dalam masa 7 hari sahaja bibir korang boleh balik seperti semula lagi selepas sapu gel mixiu scru cream ni. Bukan setakat muka je kena jaga, kena cantik, tapi bibir pun wajib kena jaga juga okay 😎
    .
    khasiat daripada mixiu scru cream :
    ➡ untuk memperbaiki keadaan bibir kering.
    ➡ mengekalkan kelembapan bibir.
    ➡ mencerahkan warna bibir.
    ➡ Tiada kerengsaan.
    ➡ bentuk gel yang lebih selesa.
    ➡ penggunaan yang sangat praktikal.
    ➡dapat menghilangkan bibir hitam secara. kekal dan tanpa kesan sampingan.

    Jom whatsapp admin⤵
    +6018-370-1849
    +6018-370-1849

    Sebab untuk mase ni mixiustoree.my tengah open promotion untuk 20 orang terawal sahaje

    #jomcantik #kesihatan #klcc #penang #malaysia #visitmalaysia #bibirelok #ubatkurus #kualalumpur #sabah #makeupmalaysia
  • 2 0 5 minutes ago
  • HILANG KEYAKINAN SEBAB BIBIR KORANG HITAM ??.
.
Dalam masa 7 hari sahaja bibir korang boleh balik seperti semula lagi selepas sapu gel mixiu scru cream ni. Bukan setakat muka je kena jaga, kena cantik, tapi bibir pun wajib kena jaga juga okay 😎
.
khasiat daripada mixiu scru cream :
➡ untuk memperbaiki keadaan bibir kering.
➡ mengekalkan kelembapan bibir.
➡ mencerahkan warna bibir.
➡ Tiada kerengsaan.
➡ bentuk gel yang lebih selesa.
➡ penggunaan yang sangat praktikal.
➡dapat menghilangkan bibir hitam secara. kekal dan tanpa kesan sampingan.

Jom whatsapp admin⤵
+6018-370-1849
+6018-370-1849

Sebab untuk mase ni mixiustoree.my tengah open promotion untuk 20 orang terawal sahaje

#jomcantik #kesihatan #klcc #penang #malaysia #visitmalaysia #bibirelok #ubatkurus #kualalumpur #sabah #makeupmalaysia
  • HILANG KEYAKINAN SEBAB BIBIR KORANG HITAM ??.
    .
    Dalam masa 7 hari sahaja bibir korang boleh balik seperti semula lagi selepas sapu gel mixiu scru cream ni. Bukan setakat muka je kena jaga, kena cantik, tapi bibir pun wajib kena jaga juga okay 😎
    .
    khasiat daripada mixiu scru cream :
    ➡ untuk memperbaiki keadaan bibir kering.
    ➡ mengekalkan kelembapan bibir.
    ➡ mencerahkan warna bibir.
    ➡ Tiada kerengsaan.
    ➡ bentuk gel yang lebih selesa.
    ➡ penggunaan yang sangat praktikal.
    ➡dapat menghilangkan bibir hitam secara. kekal dan tanpa kesan sampingan.

    Jom whatsapp admin⤵
    +6018-370-1849
    +6018-370-1849

    Sebab untuk mase ni mixiustoree.my tengah open promotion untuk 20 orang terawal sahaje

    #jomcantik #kesihatan #klcc #penang #malaysia #visitmalaysia #bibirelok #ubatkurus #kualalumpur #sabah #makeupmalaysia
  • 3 0 5 minutes ago
  • HILANG KEYAKINAN SEBAB BIBIR KORANG HITAM ??.
.
Dalam masa 7 hari sahaja bibir korang boleh balik seperti semula lagi selepas sapu gel mixiu scru cream ni. Bukan setakat muka je kena jaga, kena cantik, tapi bibir pun wajib kena jaga juga okay 😎
.
khasiat daripada mixiu scru cream :
➡ untuk memperbaiki keadaan bibir kering.
➡ mengekalkan kelembapan bibir.
➡ mencerahkan warna bibir.
➡ Tiada kerengsaan.
➡ bentuk gel yang lebih selesa.
➡ penggunaan yang sangat praktikal.
➡dapat menghilangkan bibir hitam secara. kekal dan tanpa kesan sampingan.

Jom whatsapp admin⤵
+6018-370-1849
+6018-370-1849

Sebab untuk mase ni mixiustoree.my tengah open promotion untuk 20 orang terawal sahaje

#jomcantik #kesihatan #klcc #penang #malaysia #visitmalaysia #bibirelok #ubatkurus #kualalumpur #sabah #makeupmalaysia
  • HILANG KEYAKINAN SEBAB BIBIR KORANG HITAM ??.
    .
    Dalam masa 7 hari sahaja bibir korang boleh balik seperti semula lagi selepas sapu gel mixiu scru cream ni. Bukan setakat muka je kena jaga, kena cantik, tapi bibir pun wajib kena jaga juga okay 😎
    .
    khasiat daripada mixiu scru cream :
    ➡ untuk memperbaiki keadaan bibir kering.
    ➡ mengekalkan kelembapan bibir.
    ➡ mencerahkan warna bibir.
    ➡ Tiada kerengsaan.
    ➡ bentuk gel yang lebih selesa.
    ➡ penggunaan yang sangat praktikal.
    ➡dapat menghilangkan bibir hitam secara. kekal dan tanpa kesan sampingan.

    Jom whatsapp admin⤵
    +6018-370-1849
    +6018-370-1849

    Sebab untuk mase ni mixiustoree.my tengah open promotion untuk 20 orang terawal sahaje

    #jomcantik #kesihatan #klcc #penang #malaysia #visitmalaysia #bibirelok #ubatkurus #kualalumpur #sabah #makeupmalaysia
  • 3 0 6 minutes ago